Új jelszó kérése
Facebook Likebox
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Látogató számláló
0
0
6
2
9
9
8
Házhozszállítás

A METABONDRÓL

 

Kedves Látogató!

 

A Metabond a jövő és a XXI. századi motorizáció csúcsterméke!  Legfőbb eredménye hogy csökkenti a gépek karbantartását, korlátozza a fogyasztói társadalom mértéktelen pazarlását és jelentősen csökkenti a környezeti terhelést. Segít rádöbbennünk, hogy legnagyobb kincsünk a Föld,  gazdaságunk motorja az energia és annak takarékos felhasználása. Így valósul meg a Föld és a fejlődő gazdaság szimbiózisa.

 

A Metabond nem "csodaszer", hisz csak olyan prémiumkategóriás anyagokat, adalékokat alkalmaz, amit a legújabb kutatástechnika fejleszt és kenőolaj gyártók is ismerhetnek. Azonban a kereskedelmi piacon kialakult árverseny és érdekellentétek  miatt az olajtársaságok  nem, vagy csak korlátozva alkalmazzák.  

 

Ne csodálkozzunk, ha az energiaszektor, az autógyártás, a gépipar, a kenőanyag forgalmazók, a szervízhálózat, egyszóval a "szakma" nem preferálja termékeinket, hiszen érdekeink merőben ellentétesek. A Metabond a felhasználók érdekeit képviseli!

 

Újgenerációs termékeink konkurenciamentes egyedülisége abban rejlik, hogy a legújabb fejlesztésű felhasználási-terület specifikus kenésjavító adalékcsomagokat a legkorszerűbb hamumentes fémfelület-nemesítővel és egyes esetekben nano technológiával előállított kerámiával kombinálja.

 

A Metabond felhasználók részeseivé válnak annak az 1986 óta töretlen felelősségtudatnak, tisztességnek, őszinte szívből jövő szeretetnek,  amellyel termékeinket megálmodtuk, fair körülmények között megvalósítottuk, és amellyel ajánljuk potenciális vásárlóink számára.

 

 

Kérem, engedje meg, hogy röviden bemutassuk a Metabond Magyarország Kft-t.

Egy 1991-ben alapított betéti társaság nevét 1992-ben M-TRADE Bt. névre változtattuk. A betéti társaság magyar tulajdonosi körrel rendelkezett (50-50% Linczmayer János és Linczmayer Jánosné), és a német METABOND termékcsalád magyarországi importálása és forgalmazása lett a fő tevékenységi köre. A kiváló magyarországi eladási adatok következtében még 1992-ben kizárólagosságot kaptunk német partnerünktől Magyarország területére, majd ezt a kizárólagosságot kiterjesztették előbb Szlovákia, Csehország, majd Bulgária, Románia, Lengyelország és a volt Jugoszláv államok területére is. 1994 májusában a METABOND termékek forgalmazására létrehoztuk a Metabond Terjesztői Hálózatot (MTH). Partnereink vállalkozási formában végzik forgalmazási, piacszervezési tevékenységüket, munkájuk után a Karriertáblázatban rögzítettek és a Multi Level Marketing (MLM) szabályai alapján havonta kapják elszámolásaikat, és számla ellenében kapják jutalékaikat. 1997 nyarán az M-TRADE Bt. jogutódjaként megalakult a Metabond Magyarország Kft., azonos tulajdonosi körrel.

Külföldi országainkban kizárólagos importőrök dolgoznak, Romániában, Szlovákiában és Olaszországban akik szintén értékesítési hálózattal rendelkeznek.

Hagyományos értékesítés folyik Angliában, Csehországban  Oroszországban, Szlovéniában, Svájcban és Szerbiában,  ahol Partnereink saját belátásuk szerinti viszonteladói hálózattal rendelkeznek. Terveink között szerepel további országok piacnyitása is. Munkatársaink piacnyitást megelőző kezdő lépéseket tesznek további országokban.

2003-ban új tevékenységbe kezdtünk. A METABOND kenéstechnikai termékek forgalmazását új területtel bővítettük. A kiváló minőségéről ismert Total-Fina-Elf konzorcium tulajdonában lévő belga finomítóból származó motorolajak kiszerelését és Metabond márkanév alatti forgalmazását indítottuk el egy saját tulajdonú üzemben Kisbajcson. Ezen változtatás új lendületet adott Munkatársainknak belföldön és külföldön egyaránt.

2010- ben a Metabond márkanév Linczmayer János és Linczmayer Jánosné a Metabond Magyarország Kft. tulajdonosi körének tulajdonába került, és ezzel megkezdődött az újgenerációs Metabond termékek fejlesztése.

2012 óta folyamatosan a fejlesztő munka eredménye képen teljesen újszerű, egyedülálló kombinációkat tartalmazó a modern technika követelményeinek megfelelő, nanotechnológiás Metabond fémfelület-nemesítő és kenésjavító termékválaszték magyarországi gyártását és a partneri országokban piaci bevezetését végezzük. A fejlesztésekhez tekintélynek számító elismert szakvegyészek, akkreditált laboratórium és vizsgálóintézetek segítségét vesszük igénybe.

Mára a METABOND márkanév (Brand) népszerű és piacvezető a másodlagos súrlódáscsökkentők területén azokban az országokban, ahol a Metabond Terjesztői Hálózat aktívan tevékenykedik.

Célunk, hogy partnereink kényeztessék autójukat, gépeiket, megfizethető a kornak megfelelő egyedülálló csúcsminőséggel.

Cégünk tudatában van annak, hogy az egészséges, élhető környezet megőrzését elvárja a hazai társadalom és a szélesebb nemzetközi közösség. Cégünk és Partnereink tevékenységét áthatja a természet tisztelete, a környezet védelme iránti elkötelezettség.

Hisszük, hogy a fenntartható fejlődés elengedhetetlen eleme a mobilitás. Termékkínálatunkkal hozzájárulunk a helyváltoztatáshoz szükséges energia minél hatékonyabb hasznosulásához, a káros-anyag kibocsátás csökkentéséhez.

Kínálatunkat az egészségmegőrzést közvetlenül szolgáló termékek alkotják.

Nyílt kommunikációval és tagjaink folyamatos továbbképzésével törekszünk a környezettudatos kultúra terjesztésére. Üzleti partnereinktől, beszállítóinktól is elvárjuk a környezet- és egészségvédelmi, biztonságtechnikai előírások betartását.

Termékeink fejlesztésénél az előző szempontokat fokozottan érvényesítjük.

Kenéstechnika felsőfokon

A kenéstechnika idegen szóval a tribológia. A kölcsönösen egymásra ható és egymáshoz viszonyítva elmozduló felületek tudománya és technológiája. Magában foglalja a súrlódás, a kopás és a kenés folyamatát, azaz a kenőanyag és a környezet egységét. A világ energiatermelésének mintegy 25%-a a súrlódás útján vész el. Ez az energiamennyiség elegendő lenne Európa teljes körű energiaszükségletének kielégítésére. Az utóbbi évtizedekben éppen ezért fordult tudósaink és szakembereink figyelme a súrlódási veszteségek csökkentése felé, és a 90-es évek elejére kifejlesztették a METABOND fémfelület-nemesítő termékcsaládot, mely alkalmas a súrlódási veszteségek 60%-os csökkentésére és megfelelt a kor legszigorúbb környezetvédelmi előírásoknak is. A gépek belsejében a kenőanyagok feladata két egymáson elmozduló felület egymástól való elkülönítése, a folyadék súrlódás biztosítása. Ha egy extrém terhelés hatására a két felület között kialakult olajfilm megszakad, létrejön a vegyes súrlódás, ahol bizonyos részeken a két fémfelület szabadon, egymáson súrlódik, darabok szakadnak le a felületről és kerülnek a kenőanyagba. Az olajba került fémdarabokkal egy ideig elbánnak a szűrők, ám lehetetlen teljesen kiszűrni őket, ezért mint a csiszolópor, tovább koptatják gépünk belsejét. A vegyes súrlódás alkalmával felhevült felületek hűtését a folyamatos mozgásból adódóan a kenőolaj oldja meg. A kenőanyag ilyenkor károsodik (termikus bomlás jön létre), veszít a további kenőképességéből, mert a felhevült felülettel való találkozáskor kiégnek az előnyös tulajdonságot kölcsönző anyagok a kenőolajból.

Az 1950-es, 60-as években a kenéstechnikusok olyan anyagokkal próbálkoztak, amelyek a fémfelületre rakódva egy idegen védőernyőt hoztak létre, és a kenőfilm megszakadása esetén nem engedték egymásba marni a két fémet. Ezek az első generációs súrlódáscsökkentő szerek általában teflon alapú készítmények voltak, és a hadi iparban kezdték őket alkalmazni. Hátrányuk csupán az volt, hogy a nem laboratóriumi úton felvitt idegen felület egy idő után levált. A mai precíziós csúcstechnikában gyártott motoroknál ezek a levált darabok komoly rendellenességeket okozhatnak. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy a laboratóriumi körülmények között felvitt idegen anyag (teflon, króm, stb.) nem működik eredményesen, csupán azt, hogy az utókezelés nem minden esetben hozza a várt kedvező eredményt. Alkalmazásuk szakértelmet és megfelelően megkopott gépi berendezéseket igényel. Új gépjárművek esetén a felületnövekedés miatt használatuk nem javasolt. Ezekkel ellentétben a METABOND felületnövekedéssel nem járó felületnemesítést hajt végre, így alkalmazható új gépek, berendezések esetén is.

A 70-es években a kutatások célja a kenőanyagok továbbfejlesztése lett. Az első próbálkozások után egyre jobban látszott, hogy a kenőolajok minőségének javításával lényegesen jobb eredményeket lehet elérni, mint az első generációs súrlódáscsökkentő szerekkel. Különböző adalékok felhasználásával növelhető az a terhelés, ami után az olajfilm megszakad és kipréselődik a két felület közül, kiváltva az elhasználódást eredményező vegyes súrlódást. A motorolajnak nem csupán egyetlen feladata a súrlódás megakadályozása. A kopás elleni védelemben a szivattyúzhatóság, a magas és alacsony hőmérsékleti stabilitás, az oxidációval szembeni ellenállás, az iszapképződés és lerakódás megakadályozása, a tömítésekkel való összeférhetőség, a korrózióvédelem, a habzásgátlás, a jó hőelvezetés, a keverhetőség más olajokkal mind-mind fontos jellemzői a mai motorolajoknak. Az előbb említett kívánalmaknak úgy lehet megfelelni, ha az alapolajokhoz különböző adalékokat kevernek, amelyek javítják a különböző bázisú  alapolaj tulajdonságait. A modern motorolajokat az alapolajok és a hozzáadott adalékok összessége alkotja.

Azt ugyan a legtöbb gépkocsi tulajdonos is tudja, hogy a motorba nem lehet bármilyen olajfajtát betölteni, de a megfelelő olaj kiválasztásában gyakran még a szakemberek is bizonytalanok. Az olaj fontos tulajdonsága a szivattyúzhatóság, hiszen hidegindításkor az olajpumpa feladata, hogy minél előbb eljuttassa az olajat a motor belsejébe. Német szakemberek elkészítették egy motor szelepfedelét átlátszó plexiből, és azt mérték, hogy az elindulás után mennyi idővel ér fel az olaj a kartertől megfelelő mennyiségben a szelepekhez. Közepes minőségű olajoknál ez az idő 10-17 másodperc között van, míg versenyolajok esetén 6-10 másodperc. Ez idő alatt a motor felső része olajozás nélkül dolgozik és ha nincs felületnemesítővel kezelve, károsodik. Egy másik tesztet is végeztek, amelyben két ugyanolyan típusú új autót teszteltek úgy, hogy a próbapadon napi 1000km-t járatták mindkettőt. Az első autót egyszer indították el, míg a másikat tízszer 100 km-t járatták és közben hagyták kihűlni a motort. Száz nap, azaz 100 000 km megtétele után az első autó motorjának kopási indexe 10%, míg a második autóé 40% volt. Ha az autónkban lévő súrlódó fémfelület METABOND-dal kezelt, a kopási index nem haladja meg a 10%-ot.

A Metabond legújabb generációjának legfőbb jellemzője, hogy a súrlódás problémáját új oldalról közelíti meg. Nem idegen bázisú felületnövekedéssel járó rétegbevonatot nem hoznak létre, hanem az egymáson súrlódó fémfelületeket nemesítik fel, ezáltal az ideális feltételeket biztosítják a kenőolajok számára. Így például a METABOND használatával akár 60%-os súrlódáscsökkenés érhető el, amely további előnyöket is kínál. Jelentős hatásfok-növekedést ígér, ezáltal az energiafelhasználás nagymértékben csökken. Ipari felhasználás során a rezgések és a környezeti zajártalom is jelentősen csökkenthető. Jövőnk és jelenünk egyik legnagyobb problémája a környezetszennyezés, mely nagymértékben csökkenthető a METABOND használatával. Egyrészt a hátramaradt olaj mennyisége felére redukálódik, mivel a kenőolajok az ideális feltételek miatt jóval később veszítik el kenőképességüket. A belsőégésű motorokban a simább felületek miatt tökéletesebb az illesztés, csökken az égőtérbe történő olajszivárgás, ami a kipufogógázban a mérgező anyagok koncentrációjának csökkenését eredményezi. Használatuk nem igényel szakértelmet, egyszerűen a kenőolajba keverjük, lehetőleg olajcsere alkalmával.

A legújabb generációs Metabond súrlódás- és kopáscsökkentő termékek a fémfelület-nemesítést a hozzáadott vészfutást is viselő nanotechnológiás kerámiát és a kenés-elősegítést ötvözik. Így a kezelt berendezések élettartama megháromszorozódik. Ahhoz, hogy ipari felhasználók is részesüljenek a súrlódáscsökkentés áldásos hatásából egy egész termékpaletta létrehozására volt szükség.

Webáruház készítés